søndag 15. februar 2009

NÅ HAR DEN TATT HELT OVERHÅND



Nå har den tatt helt overhånd
- snøen altså!
Bare laver ned og dekker alt med hvite dyner.
Sukk! Jeg vet at jeg er urimelig
men nå VIL JEG HA VÅR SNART.
Grønne marker, lange lyse kvelder
og SNØFRIE veier!!!

6 kommentarer: to “ NÅ HAR DEN TATT HELT OVERHÅND

  • Therese
    15. februar 2009 kl. 12:11  

    Å jøss. Dere har jo nesten mer snø enn her på Røros. Lekkert landskap uten tvil :)

  • Tone
    15. februar 2009 kl. 14:06  

    Jøss!!
    Her i Bergen regnar det.
    Og vi som hadde akkurat passe med snø.
    Så mykje som de har fått, au eg trur eg ville sett svart på det om den er aldri så kvit.
    ...eller?
    Det er jo fint òg då!!

  • Stubbetufsa
    15. februar 2009 kl. 14:29  

    Hei, Miann!
    Første gang jeg er innom deg. Det var virkelig inspirerende! Jeg legger bloggen din på blogglista mi, hvis det er ok? Jeg så på gjenbruksinnleggene dine. Der var det mye fint. Må klikke meg hit igjen mange ganger!

  • Elin Osa Søreng
    15. februar 2009 kl. 17:43  

    Her er det også myye snø... Enig med deg- leengter etter våren nå. Gleder meg til å jobbe i hagen, følge med på alt som vokser og gror opp av jorda- og kjenne sola varme! Sukk. Ja, ja- den kommer plutselig den våren.. Ha en fin og (dessverre) snøfull uke.

  • Lykke-Li
    18. februar 2009 kl. 01:26  

    God bedring til deg også, og takk for besøk i bloggen min!

    Så kreativ du er!
    Masse fint i bloggen din, kommer nok innom deg flere ganger. Setter deg på blogglisten min jeg også, regner med det er greit.

  • Irene
    25. februar 2009 kl. 10:14  

    Enig med deg, stemmer for snøfrieveier også. Men nå har heldigvis regnet gjort sitt her hos oss, og godt er det. Ha en kreativ helg!!