onsdag 18. februar 2009

KUNSTPROSJEKT FOR BARN

I løpet av
VÅREN
skal jeg sette igang et
KUNSTPROSJEKT
med
BARNA i KULTURSKOLEN
Vi skal bruke
ULL og GARN og NATUREN.
Jeg legger dette ut i bloggen nå
for å lodde stemningen til de som ikke bor for
langt unna om å bidra med RESTEGARN i ull.
Vi blir KJEMPEGLAD for alle bidrag
små som store!

4 kommentarer: to “ KUNSTPROSJEKT FOR BARN

  • Elin Osa Søreng
    18. februar 2009 kl. 05:23  

    Så flott tiltak! Jammen meg er du kreativ, og syns det er så bra at du gir så mye av deg sjøl! Har dessverre ikke restegarn i ull, (her brukes det opp)ellers hadde jeg mer enn gjerne sendt! Ha en flott og kreativ dag, hilsen Elin

  • Emmas Verden
    18. februar 2009 kl. 06:00  

    Hei :)Skulle ønske Emma fikk være med..ho hadde kosa seg med alt det kreative dere finner på...Skal legge inn en søknad så snart jeg får lov(fikk ikke lov nå????)Gleder meg til å se jakka di ferdig..den blir kjempetøff!!!Ja no vil vi ha VÅR ;)Klem Anne..

  • Hannes hage
    18. februar 2009 kl. 06:24  

    For et kjempeflott tiltak. Så moro for både liten og stor!

  • Anonym
    19. februar 2009 kl. 13:44  

    Jeg syntes det hørtes så forferdelig spennende ut med dette prosjektet. jobber i skolen selv, og når jeg har Kunst og Håndverk er det alltid gøy å finne nye prosjekter som når kunnskapsløftets mål på annerledes måter. Blir spennende hvis du legger ut noe om dette!