lørdag 10. april 2010

MALE, HERPE OG RIVE

Det hele begynte med at en av teglsteinsflisene
over kjøkkenbenken løsnet.
De hadde egentlig irritert meg fryktelig lenge,
- siden de så og si var umulig å holde rene.
Kanskje ikke så praktisk å ha de over steikeovnen?
Og jeg burde absolutt ha hatt plexiglass foran da de ble satt opp,
- men gjorde jeg det? - Neeeeeida!
Når et par fliser løsner blir det nesten fristende
å pirke litt på de andre......
Og vips før jeg visste ordet av det
var jeg i full gang med å rive hele fliseveggen.

Herrrrrrlig befriende å få gjøre litt hærverk ;).
Nå diskuterer jeg for fullt med meg selv
om hva jeg skal ha over benken i stedet.
Noe annet jeg har hatt lyst til å gjøre med lenge
var kjøkkeninnredningen.
Siden jeg likegodt var i gang med å rote
gikk jeg i gang med å slipe og male den.
Tror det skal bli bra :)
- når jeg blir ferdig!

2 kommentarer: to “ MALE, HERPE OG RIVE