lørdag 13. februar 2010

GJENBRUKSBLOGGER

I dag lager jeg en liste over
GJENBRUKSBLOGGER
(ligger på venstre side).
I denne "brukogkastverden"
er det heldigvis flere og flere
som får øynene opp for gjenbruk.
Har du eller vet du om en blogg
som har hovedvekt på gjenbruk og redesign
blir jeg kjempeglad om du tipser meg.
:)

2 kommentarer: to “ GJENBRUKSBLOGGER

  • Sjarmtroll-Unni -Kystcavalieren
    14. februar 2010 kl. 05:19  

    Så flott liste! Jeg har et forslag til deg. http://ellemellerjegforteller.blogspot.com/
    Anita er superflink til å gjenbruke!

    Klem
    U9

  • Hjertedamas blogg
    30. juni 2010 kl. 08:21  

    Hyggelig at flere enn meg begynner og se alt rundt oss, som det går ann og gi et nytt liv!!!! Flott at jeg har fått kommet med på lista de!!!!! Gjenbruk har alltid vært en del av livet mitt, men er nå blitt en livsstil!!!!! Og I LIKE IT!!!!! Det hadde vært flott med en gjenbruksportal!!! Kjenner du til noen? Klemz Grethe