søndag 31. januar 2010

VAKKERT I MINE ØYNE

"Det kommer an på øyet som ser"
er det noe som heter.
Jeg finner skjønnheti mye som andre synes er stygt!
Denne fanget mine øyne. Om jeg kunne ville jeg tatt den med meg!

1 kommentarer: to “ VAKKERT I MINE ØYNE

  • Sjarmtroll-Unni -Kystcavalieren
    2. februar 2010 kl. 09:14  

    Heisann!

    Tja vakkert og vakkert fru blom :D
    Det er iallefall morsom kunst dere har gjort i det siste!

    Ang rødstrupen:
    Grunnen til at du ser bare en er fordi de er veldig teritorielle. De vil ikke ha noe med hverandre å gjøre. Ser du to kan det være garantert at de enten jager hverandre eller har seg i fykende fart *ler*

    Jeg så faktisk to stk denne dagen, men det var etter at jeg var ferdig med å registrere. De satt langt fra hverandre for ikke å lage unødvendig trøbbel ;)

    Er du flittig å mate så kommer det nok flere stamgjester av andre sorter til deg. Her er det yrende liv og det blir bare flere og flere. Jeg startet for 14 år siden med bare 2-3 kjøttmeis.

    Hilsen
    Unni