torsdag 5. februar 2009

UTFORDRINGER

Det var jo slett ikke så vanskelig som jeg trodde
å strikke fletter. Tvert i mot var det ganske enkelt
og ikke minst og moro. Dette skal bli en lue til
datteren min. Oppskrift fra den siste strikkeboka mi.
Strikk i en Fei.

8 kommentarer: to “ UTFORDRINGER

  • Linda
    5. februar 2009 kl. 10:23  

    passer det å si gratulerer med flettene?;)

    de ser kjepeflotte ut! mitt første fletteprosjekt ligger i ufo kassen.. fysj...

  • Anonym
    5. februar 2009 kl. 12:21  

    Flotte fletter du strikker, og det er ikke vanskelig å strikke fletter nei - moro faktisk.

  • A-H
    5. februar 2009 kl. 12:24  

    Oi så stilig!! Kommer til å bli en flott lue!!!

  • Red Hobbitt
    5. februar 2009 kl. 12:27  

    Kjempefine fletter. Jeg har også nylig forsøkt meg på fletter, har hatt sperre tidligere. Må innrømme at det var ikke så vanskelig som det ser ut til. Det er artig å prøve noe nytt og få det til.
    Ha en fin kveld!

  • Anonym
    5. februar 2009 kl. 13:06  

    Gratulerer med flettestrikking! Morsomt, ikke sant?!
    Herlig inspirerende blogg du har!

  • Tone
    6. februar 2009 kl. 05:20  

    Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

  • Tone
    6. februar 2009 kl. 05:38  

    Eg vart så glad då eg kom inn på bloggen din. Eg besøkte deg i gamlebloggen din, men trudde eg du haddde lagt ned blogginga. Så kom eg inn hit, og det er såå lekkert her!
    Eg er så glad eg endeleg snubla over deg igjen.

    Kven eg er?
    Stikkord: Mainn
    ...demrar det?

  • Tone
    6. februar 2009 kl. 05:58  

    :)OK, eg var lenge nysgjerrig på kven denne Mainn på Hobbyboden var, det gjekk lang tid før det gjekk opp for meg at det ikkje var Mainn, men Miann.
    Eg gjetta på deg ein del egenskapar, og nokon av dei viste seg jo å stemme.

    ...Hvis du er den samme Miann, og det trur eg utfrå den kreative bloggen din.