lørdag 21. februar 2009

MIN FØRSTE KJOLE




Så har jeg sydd min første kjole. Og gjett om det var gøy!
Den er sydd av en svart linbukse fra UNO.
(Og der var det mye stoff med de vide beina kan dere tro).
Detaljene er fra et skjørt jeg fikk av en venninne.
(ser du Wenche?) Til informasjon så er hjertet bak på ryggen.
Modellen er fra en UNOkjole som jeg har fra før
og som jeg er veldig glad i. UNO lager ikke disse kjolene
lenger så da var det moro å prøve selv. Jeg har flere bukser
som vil bli til kjoler etterhvert :)
Men nå ønsker jeg meg en overlockmaskin mer enn noen gang.
Som dere ser på bildet har jeg fått meg skredderbyste.
Hentet den i dag og er kjempefornøyd.
Og siden jeg nå er i symodus trenger jeg en ny kategori i headeren min.
Får legge dette inn under gjenbruk så lenge.

5 kommentarer: to “ MIN FØRSTE KJOLE