torsdag 29. januar 2009

ROSA SNØ


Enten så er det fotografen eller så er det kamera
(mest trolig fotografen)
Men jeg fikk altså ikke frem hvor vakkert dette EGENTLIG var.
Uansett et lite inntrykk får dere i allefall.

2 kommentarer: to “ ROSA SNØ

  • GundaM
    30. januar 2009 kl. 11:51  

    Jøsses, så vakkert Miann;0)))

    Og de figurene under her...

    Meg og kursing ja....Har hatt flere spørsmål om å holde kurs,foredrag men meg og snakke til masse folk...?
    Nå er det tilbud om noe oppdrag på museet til sommeren, sitte lage loferarbeider ;))) Jeg blir med om fyren som starta det hele blir med ;0)

    Og javisst dette er jo kjempefint for barn, men de må ha tynnere streng enn oss voksne tror ejg. det er ganske så sterke saker.

    Skal bli spennende å se hva det blir til...Og veien blir til mens en går, det er sikkert. Og hele tiden treffer en nye, spennende mennesker en blir kjent med. Viktig å kvitte seg emd negative bekjentskaper, iallefall for meg. de suuuuger energi utav meg...

    Go klem fra trøndelagen og ja, så synd sjappa til containergirl er så langt unna...

  • Anonym
    31. januar 2009 kl. 13:59  

    Åh, utrolig vakkert! Gode, gamle Sunnmøre :-) Du må titte litt i bloggen min, det er noe jeg ser for meg at du kanskje kjenner igjen der! :-) :-) TUSEN TAKK!