søndag 18. januar 2009

MALEKURS

Da er årets første malekurs overstått.
En koselig helg med mange kjekke og flinke deltagere.
Det ble laget mange flotte bilder, og det imponerer meg
like mye hver gang hvor mange flinke folk det er der ute.
Kreative og skapende mennesker.
Jeg håper i allefall at denne gjengen fikk
det som skulle til for å fortsette med å male
Så til DEG
som går rundt og lurer på om dette er noe for deg...
HVORFOR IKKE prøve?
Du finner kursoversikten HER.
Mitt motto på kurs er
Prosessen er viktigere
enn produktet!
Det å bruke litt tid på å realisere en drøm,
ha det kjekt sammen med andre og samtidig
lære, leke og skape.
Hva er vel bedre enn det :)

4 kommentarer: to “ MALEKURS

  • Emmas Verden
    18. januar 2009 kl. 12:03  

    Høres kjekt ut med malekurs..men tror jeg har nok kreativitet oppi hodet..Har så mye jeg har lyst til å lage..sy masse fint..Skal lage meg en liten sykrok i butikken nå,så nå skal det bli fart i syinga ;) Var på kommuna for å søke Emma på kulturskolen hos deg,men fikk beskjed om at det fikk jeg ikke før i MAI???Ha ei super uke Mariann!!!Klem Anne ;)

  • Mariann S Sæbjørnsen
    18. januar 2009 kl. 12:10  

    Det var nå rart! Hun kan jo stå på venteliste. Jeg vet at ventelisten er lang så det kan jo være grunnen. Skal iallefall sjekke det opp og stikke innom deg en dag!
    Klem

  • Sjarmtroll-Unni -Kystcavalieren
    18. januar 2009 kl. 12:33  

    Hei Maiann!
    Ville bare si at nå har jeg blogget om kurset! :)
    Tusen takk for at jeg fikk være med! Det var kjempegøy og veldig inspirerende! Du er en super lærer!
    Klem
    U9

  • Ramme Alvor
    19. januar 2009 kl. 12:50  

    Eg set slik pris på deg og bloggen din at eg har gjeve deg ein pris. Det er berre å koma å henta den.

    Ha ein fortsett fin kveld :)
    Britt