søndag 4. januar 2009

MALEKURS


Tar du utfordringen?
Det nye året starter med kurs i akrylmaling
for deg som ønsker deg en morsom og inspirerende hobby!
Mere informasjon finner du her:

3 kommentarer: to “ MALEKURS

  • GundaM
    4. januar 2009 kl. 12:34  

    Lykke til med kurs, Miann. Synd det er så langt unna om ikke hadde jeg vel meldt meg på. Skal kanskje melde meg på et kurs oppe i Meråker til våren, det blir en halvtimes kjøring da...

    Godt nytt år forresten og ha en fantastisk flott uke der ute!!!

  • Emmas Verden
    4. januar 2009 kl. 14:06  

    Hei ;)
    Ja det hadde vært kjekt,men tida strekker ikke til....har noe maling liggende,for jeg prøvte meg for en stund siden..
    Godt nyttår forresten!!!
    Klem Anne ;)

  • Anonym
    5. januar 2009 kl. 03:18  

    Det hadde vært moro. Skal tenke på det. Bor jo ikke så langt unna. :)