onsdag 3. desember 2008

Se hva jeg fant!




Det har vært stille på hobbyfronten med meg en stund nå.
Grunnen er delvis at jeg er opptatt med Gamleskulen og delvis
for at jeg flytter hobbyrommet mitt (for 2 gang på et halvt år!).
Jeg blir like frustrert over alt jeg har hver gang men jeg klarer
ikke å kaste noe heller.
Nå blir loftstua hobbyrom og mannen i huset får musikk og
treningsrom i rommet v/garasjen.
Midt i alt flyttekaoset dukket disse små søte bamsene opp.
Og nå fikk jeg lyst til å begynne å nålefilte igjen.........
(akkurat som om jeg ikke har nok å styre med).
I tillegg fant jeg den figuren jeg brukte i avataren min tidligere.
Tror jammen jeg skal samle alle figurene jeg har nålefiltet og
la de få en hylle på det nye hobbyrommet (..... hvis jeg får plass da)


0 kommentarer: to “ Se hva jeg fant!