søndag 14. desember 2008

Neste prosjekt!


Nå har jeg bestemt meg!!!!!! Dette skal bli mitt neste prosjekt.
Jeg har virret litt frem og tilbake når det gjelder fargevalg.
Sort m/grått eller grått m/sort ..... eller sort m/lilla!!?! Valgets kvaler!!
Men jeg tror jeg tar sistnevnte siden jeg fant
den nydelige lillafargen i helga!

6 kommentarer: to “ Neste prosjekt!

  • GundaM
    14. desember 2008 kl. 12:10  

    Neimen, tusen takk for stemmen din der inne hos nib ;0) Det var kjempekoselig å høre og det betyr vel du liker bloggen min kjempegodt! Takk takk.

    Og for awarden under her også ;0)

    Og den kjolen over her var bare helt knall og glad du valgt sort og lilla!!!! Liker selv å kle meg i grått, men vet jeg kommer egentlig helt bort i den fargen det gjør vel du og selv om vi er mørke og vakre begge to ;0)

  • Ramme Alvor
    14. desember 2008 kl. 12:10  

    Fantastisk flott kjole. Best med lilla trur eg også. Lukka til!

    Britt

  • Aina
    14. desember 2008 kl. 13:16  

    Det er bare å sette igang.... Flott med tradisjonelle mønster... Jeg er akkurat ferdig med kjolen min... Oppskrift funnet i PT hefte....er sååååå fornøyd og så godt å ha på når det er kaldt ute....

    Lykke til!!!

    Aina Wie...

  • amylin
    14. desember 2008 kl. 14:32  

    Den tunikaen er flott! Gleder meg til å se den ferdig!

  • Kari Aspenes
    15. desember 2008 kl. 05:58  

    Guri så lekker!
    Gleder meg til å se bilde av deg med ny kjole. Kanskje du pynter deg med litt annet hjemmelaga stash også:-)

  • Anonym
    5. januar 2009 kl. 04:21  

    Den er jo bare så lekker, sukk, har siklet på den leenge jeg og, men har klart å motstå fristelsen, vel så langt, men lysten kom jo sterkt tilbake nå... *nikker*