onsdag 10. desember 2008

BYTTE BØKER

Trendy Hekling. Les mere HER Strikk en reise til indre ro. Les mere HER

Jeg har to bøker jeg kunne tenke meg å bytte i andre strikke/heklebøker.
Hvis du er interessert kan du sende meg en epost :)
E-post:
mariann@bildet.no

3 kommentarer: to “ BYTTE BØKER

  • Emmas Verden
    11. desember 2008 kl. 03:15  

    Hei Mariann :)
    Så kjekt at du la igjen spor etter deg på bloggen min,for da fant jeg din!!!
    Jeg ble veldig inspirert av å besøke deg på Gamleskulen..dere har utrolig mye fint og er kjempeheldige som har et sånt miljø å holde til i :) Jeg kommer igjen ;)
    Flott blogg du har..masse insprasjon!!!
    Snakkes...
    Klem Anne ;)

  • Monicas
    11. desember 2008 kl. 10:02  

    Så mye fint du har laget...første gang jeg er her, men du store så intr.....hei og hå fra nord

  • Anonym
    12. desember 2008 kl. 02:17  

    Jeg har en "julegave" til deg i bloggen min..

    Ønsker deg en herlig adventshelg med masse kos og kreativitet