fredag 29. august 2008

KREATIVT BRUK

At jeg ikke har tenkt på dette selv......................... - og snapper ideèn til bruk på Gamleskulen Kunst & Håndverksutsalg.
Dette herlige og kreative bruket av gamle symaskiner fant jeg i den polske byen Krakow. Og siden jeg har drasset med meg to (blytunge) symaskiner med bord helt fra Moss, er jeg lykkelig over å endelig få brukt dem :)

4 kommentarer: to “ KREATIVT BRUK

  • Anonym
    29. august 2008 kl. 14:39  

    Morsomt men dog kanskje ikke så praktisk? Her deles det ut klask på lanken til de som våger å sette fra seg glass på mitt gamle Singer-bord. Jeg har alt fått vannskjolder og buler på det.

    Veslejenta var aldeles nydelig - så bitteliten og så perfekt. *smelt*

    Ønsker deg en god helg!

  • Anonym
    29. august 2008 kl. 14:39  

    Stilig, bruker min Singer som hjørnebord jeg da, men dette var jo bare genialt..

  • Fru Dart
    30. august 2008 kl. 04:03  

    Kjempestilig! Men tror nok jeg hadde plassert det godt under tak ja. Hadde ikke risikert noenting når det er snakk om sånne klenodier ;-)

  • Anonym
    30. august 2008 kl. 06:23  

    Hm....stilig:-D